Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Obsah

 

Vážení občané,

chtěli bychom vás informovat, že odečty pitné vody jsou prováděny vždy na přelomu fakturačního období, které je uvedeno ve Smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod (měsíc, čtvrtletí, pololetí, rok). Zkušenost je taková, že je složité v některých případech odběratele zastihnout. Pokud by z  důvodu   Vaší    nepřítomnosti (dovolená, zaměstnání,…)   nemohl    pracovník    města    provést odečet měřidla,    zanechá na místě oznámení  o neprovedení odečtu. Prosíme, abyste odečet v tomto případě provedli sami a stav měřidla vody ve vlastním zájmu nahlásili.

Nabízíme tyto možnosti nahlášení stavu vodoměru:

  1. telefonicky na tel. č. +420 777 759 284, paní Vázlerová,
  2. emailem na vazlerova@rotava.cz,
  3. osobně v kanceláři č. 14 MěÚ Rotava,
  4. pomocí odečtového lístku , který můžete odevzdat:
    • elektronicky na vazlerova@rotava.cz
    • osobně na podatelně MěÚ 
    • poštou na adresu: Město Rotava, Sídliště 721, 357 01 Rotava

 

Zároveň bychom chtěli našim odběratelům připomenout, že odběratel je povinen chránit vodoměr před poškozením, kdykoliv na požádání umožnit provozovateli přístup k vodoměru a bez zbytečného odkladu oznámit provozovateli závady v měření. Jakýkoliv zásah do vodoměru bez souhlasu provozovatele je nepřípustný a provozovatel má právo jednotlivé části vodoměru zajistit proti neoprávněné manipulaci.