Obsah
Vážení občané,
chtěli bychom vás informovat, že odečty pitné vody jsou prováděny vždy na přelomu fakturačního období, které je uvedeno ve Smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod (měsíc, čtvrtletí, pololetí, rok). Zkušenost je taková, že je složité v některých případech odběratele zastihnout. Pokud by z důvodu Vaší nepřítomnosti (dovolená, zaměstnání,…) nemohl pracovník města provést odečet měřidla, zanechá na místě oznámení o neprovedení odečtu. Prosíme, abyste odečet v tomto případě provedli sami a stav měřidla vody ve vlastním zájmu nahlásili.
Nabízíme tyto možnosti nahlášení stavu vodoměru:
- telefonicky na tel. č. +420 777 759 284, paní Vázlerová,
- emailem na vazlerova@rotava.cz,
- osobně v kanceláři č. 14 MěÚ Rotava,
- pomocí odečtového lístku , který můžete odevzdat:
- elektronicky na vazlerova@rotava.cz
- osobně na podatelně MěÚ
- poštou na adresu: Město Rotava, Sídliště 721, 357 01 Rotava
Zároveň bychom chtěli našim odběratelům připomenout, že odběratel je povinen chránit vodoměr před poškozením, kdykoliv na požádání umožnit provozovateli přístup k vodoměru a bez zbytečného odkladu oznámit provozovateli závady v měření. Jakýkoliv zásah do vodoměru bez souhlasu provozovatele je nepřípustný a provozovatel má právo jednotlivé části vodoměru zajistit proti neoprávněné manipulaci.